Wednesday 13 January 2010

一個字 --- 忙

大家都很好...但很忙...

1. Daddy忙換片....Oliver 痾牙仔屎....
2. 媽媽忙新工, 同洗衫...oliver 痾到成身都係...因為可能片唔夠大...剛剛晚上9時多去買片...順便買餸...Oliver 好似時裝表演..一日換好多次衫..
3. Adrian 忙睇電視....早上出門口前自己開電腦....自己開網頁...睇電視....睇得幾多得幾多....
4. Oliver 忙減肥.....好明顯瘦左好多...大脾瘦左....不過塊面差不多...都係肥都都...
有時間先影相俾大家睇

1 comment:

  1. 都係一個字....愁:Granddad愁Oliver第日出嘅門牙,好似佢咁.....免仔牙就弊家伙;Grandmum愁Oliver入不敷出,要你地喂多啲野佢食,咁先至有得痾;Kitty愁Oliver嘅減肥功效好過佢。至於Adrian,我地都愁佢掛住睇電視唔鍾意返學喎!重有....就係愁你兩老忙到頂唔順,要揾人幫手,若然,就掟個Grandmum俾你啦,唔使客氣。

    ReplyDelete